Bangs, David H |
Plan marketingowy : przewodnik dla małej i średniej firmy / David H. Bangs, Jr. ; tł. Bożena Franków-Czerwonko
Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 206, [2] s. ; 24 cm
Tyt. oryg. : "The Market planning guide : creating a plan to successfully market your business, product, or service" 1995
ISBN 83-208-1168-6
Przedsiębiorstwa małe i średnie - marketing ; Plan marketingowy ; Marketing
658.114.012.2:339.138](083.1)
Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 206, [2] s. ; 24 cm
Tyt. oryg. : "The Market planning guide : creating a plan to successfully market your business, product, or service" 1995
ISBN 83-208-1168-6
Przedsiębiorstwa małe i średnie - marketing ; Plan marketingowy ; Marketing
658.114.012.2:339.138](083.1)
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
1165 | Dostępna |