Strona główna |  Przeglądaj katalog |  Wyszukaj |  Zestawienia | Profil użytkownika |  Pomoc
 


001 avmolOPAC2008-320
080 $a658.114.012.2:339.138](083.1)
100 $aBangs, David H.
245 $aPlan marketingowy $bprzewodnik dla małej i średniej firmy $cDavid H. Bangs, Jr. ; tł. Bożena Franków-Czerwonko
260 $aWarszawa $bPolskie Wydaw. Ekonomiczne $c1999
300 $a206, [2] s. $c24 cm
500 $aTyt. oryg. : "The Market planning guide : creating a plan to successfully market your business, product, or service" 1995
650 $aPrzedsiębiorstwa małe i średnie $xmarketing
650 $aPlan marketingowy
650 $aMarketing
700 $aFranków-Czerwonko, Bożena. Tł.
920 $a83-208-1168-6
Nr Inw. Sygnatura Status
1165   Dostępna