Strona główna |  Przeglądaj katalog |  Wyszukaj |  Zestawienia | Profil użytkownika |  Pomoc
 


Sznajder, Andrzej |
Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1997. - 174, [2] s. : 1 mapa, rys., wykr. ; 24 cm
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 173-[175]
ISBN 83-01-12287-0

Integracja gospodarcza - od 1989 r ; Konsumenci (ekon.) - socjologia - Europa - od 1989 r ; Marketing - Europa - od 1989 r ; Przedsiębiorstwo - badanie - metody ; Przedsiębiorstwo - Europa - od 1989 r

339.13:330.567.2:658.1/.5](4-67)"1989/..."(07)
Nr Inw. Sygnatura Status
1063   Dostępna