Underhill, Paco |
Dlaczego kupujemy? : nauka o robieniu zakupów, zachowania klienta w sklepie / Paco Underhill ; przeł. Robert Szewczyk
Warszawa : "MT Biznes", cop. 2001. - 391, [1] s. ; 24 cm
Tyt. oryg.: "Why we buy : the science of shopping" 2000
ISBN 83-88970-00-3
Konsumenci (ekon.) - psychologia ; Konsumenci (ekon.) - socjologia ; Obsługa klienta
339.186/.187:658.8](083.1)
Warszawa : "MT Biznes", cop. 2001. - 391, [1] s. ; 24 cm
Tyt. oryg.: "Why we buy : the science of shopping" 2000
ISBN 83-88970-00-3
Konsumenci (ekon.) - psychologia ; Konsumenci (ekon.) - socjologia ; Obsługa klienta
339.186/.187:658.8](083.1)
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
1616 | Dostępna |