Cheverton, Peter |
Zarządzanie kluczowymi klientami : jak uzyskać status głównego dostawcy / Peter Cheverton ; [przeł. Ewa Mokrzycka]
Kraków : "ABC", 2001. - 322 s. : il. ; 24 cm
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: "Key account management : the route to profitable key supplier status" 1999
ISBN 83-88597-27-2
Marketing partnerski ; Przedsiębiorstwo handlowe - zarządzanie - metody
658.1/.5.012.4::339.1
Kraków : "ABC", 2001. - 322 s. : il. ; 24 cm
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: "Key account management : the route to profitable key supplier status" 1999
ISBN 83-88597-27-2
Marketing partnerski ; Przedsiębiorstwo handlowe - zarządzanie - metody
658.1/.5.012.4::339.1
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
1631 | Dostępna |