Kenzelmann, Peter |
Kształtowanie dobrych relacji z klientami : jak przekonać i zatrzymać klientów firmy / Peter Kenzelmann ; [przekł. Beata Moryl]
Warszawa : BC Edukacja, cop. 2008. - 131 s. : il. ; 16 cm
(Samokształcenie w Biznesie)
Bibliogr. s. 127. - Tyt. oryg.: "Kundenbindung : Kunden begeistern und nachhaltig binden" 2006
ISBN 978-83-61059-29-5
Obsługa klienta - poradnik
658.818(083.1)
Warszawa : BC Edukacja, cop. 2008. - 131 s. : il. ; 16 cm
(Samokształcenie w Biznesie)
Bibliogr. s. 127. - Tyt. oryg.: "Kundenbindung : Kunden begeistern und nachhaltig binden" 2006
ISBN 978-83-61059-29-5
Obsługa klienta - poradnik
658.818(083.1)
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
2377 | Dostępna |