Strona główna |  Przeglądaj katalog |  Wyszukaj |  Zestawienia | Profil użytkownika |  Pomoc
 


001 avmolOPAC2008-4301
080 $a658.818(083.1)
100 $aKenzelmann, Peter.
245 $aKształtowanie dobrych relacji z klientami $bjak przekonać i zatrzymać klientów firmy $cPeter Kenzelmann ; [przekł. Beata Moryl]
260 $aWarszawa $bBC Edukacja $ccop. 2008
300 $a131 s. $bil. $c16 cm
440 $aSamokształcenie w Biznesie
500 $aBibliogr. s. 127. - Tyt. oryg.: "Kundenbindung : Kunden begeistern und nachhaltig binden" 2006
650 $aObsługa klienta $xporadnik
700 $aMoryl, Beata. Tł.
920 $a978-83-61059-29-5
Nr Inw. Sygnatura Status
2377   Dostępna