Scott, David Meerman |
Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / David Meerman Scott ; przeł. Marta Werbanowska
Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. - 283 s. ; 25 cm
Indeks. - Tyt. oryg.: "The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly" 2007
ISBN 978-83-7601-566-8
Marketing elektroniczny - poradnik ; Public relations w internecie - poradnik
339.138:659.4:004.738.5](083.1)
Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. - 283 s. ; 25 cm
Indeks. - Tyt. oryg.: "The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly" 2007
ISBN 978-83-7601-566-8
Marketing elektroniczny - poradnik ; Public relations w internecie - poradnik
339.138:659.4:004.738.5](083.1)
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
2519 | Dostępna |