Strona główna |  Przeglądaj katalog |  Wyszukaj |  Zestawienia | Profil użytkownika |  Pomoc
 


001 avmolOPAC2008-4468
080 $a339.138:659.4:004.738.5](083.1)
100 $aScott, David Meerman.
245 $aNowe zasady marketingu i PR $bjak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy $cDavid Meerman Scott ; przeł. Marta Werbanowska
260 $aWarszawa $bWolters Kluwer Polska $c2009
300 $a283 s. $c25 cm
500 $aIndeks. - Tyt. oryg.: "The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly" 2007
650 $aMarketing elektroniczny $xporadnik
650 $aPublic relations w internecie $xporadnik
700 $aWerbanowska, Marta. Tł.
920 $a978-83-7601-566-8
Nr Inw. Sygnatura Status
2519   Dostępna