Pindelski, Mikołaj. Red |
Tworzenie przewag konkurencyjnych z wykorzystaniem społeczności sieciowych / pod red. Mikołaja Pindelskiego
Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2009. - 122 s. : il. ; 24 cm
Bibliogr. przy rozdz. - ik
ISBN 978-83-7378-477-2
Handel elektroniczny ; Informacja gospodarcza ; Komunikacja wewnętrzna ; Przedsiębiorstwo - konkurencyjność ; Społeczna odpowiedzialność biznesu ; Społeczności internetowe
330.162
Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2009. - 122 s. : il. ; 24 cm
Bibliogr. przy rozdz. - ik
ISBN 978-83-7378-477-2
Handel elektroniczny ; Informacja gospodarcza ; Komunikacja wewnętrzna ; Przedsiębiorstwo - konkurencyjność ; Społeczna odpowiedzialność biznesu ; Społeczności internetowe
330.162
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
2633 | Dostępna |