Strona główna |  Przeglądaj katalog |  Wyszukaj |  Zestawienia | Profil użytkownika |  Pomoc
 


Tytuł:
Value-based marketing : marketing strategies for corporate growth and shareholder value / Peter Doyle 

Autor:

 
  

Wydanie:
2nd ed 

Wydano:
Chichester, England : John Wiley & Sons , c2008 

Opis fizyczny:
xii, 367 p. : ill. (some col.), plans ; 26 cm 

ISBN:
9780470773147 (cloth). - 0470773146 (cloth) 

Hasła przedmiotowe:

UKD:

Uwagi:
acquire 2 shelf copies $xpolicy default. - se38 2008-07-22 $ise38 2008-07-22 $ese38 2008-07-22 to Dewey aa19 2008-07-22 xe05 2009-01-06 1 copy rec'd., to CIP ver xj05 2009-01-12 Z-CipVer $gxj05 2009-01-12 (telework) to BCCD. - Includes bibliographical references and index 
Nr Inw. Sygnatura Status
2666   Dostępna  
2667   Dostępna