Tytuł:
Value-based marketing : marketing strategies for corporate growth and shareholder value / Peter Doyle
Autor:
Wydanie:
2nd ed
Wydano:
Chichester, England : John Wiley & Sons , c2008
Opis fizyczny:
xii, 367 p. : ill. (some col.), plans ; 26 cm
ISBN:
9780470773147 (cloth). - 0470773146 (cloth)
Hasła przedmiotowe:
UKD:
Uwagi:
acquire 2 shelf copies $xpolicy default. - se38 2008-07-22 $ise38 2008-07-22 $ese38 2008-07-22 to Dewey aa19 2008-07-22 xe05 2009-01-06 1 copy rec'd., to CIP ver xj05 2009-01-12 Z-CipVer $gxj05 2009-01-12 (telework) to BCCD. - Includes bibliographical references and index
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
2666 | Dostępna | ||
2667 | Dostępna |