Strona główna |  Przeglądaj katalog |  Wyszukaj |  Zestawienia | Profil użytkownika |  Pomoc
 


001 avmolOPAC2008-4680
080 $a658.8
100 $aDoyle, Peter, 1943 June 23-2003.
245 $aValue-based marketing $bmarketing strategies for corporate growth and shareholder value $cPeter Doyle
250 $a2nd ed
260 $aChichester, England $bJohn Wiley & Sons $cc2008
300 $axii, 367 p. $bill. (some col.), plans $c26 cm
500 $aacquire 2 shelf copies $xpolicy default. - se38 2008-07-22 $ise38 2008-07-22 $ese38 2008-07-22 to Dewey aa19 2008-07-22 xe05 2009-01-06 1 copy rec'd., to CIP ver xj05 2009-01-12 Z-CipVer $gxj05 2009-01-12 (telework) to BCCD. - Includes bibliographical references and index
650 $aMarketing $xManagement
650 $aCorporations $xValuation
920 $a9780470773147 (cloth). - 0470773146 (cloth)
Nr Inw. Sygnatura Status
2666   Dostępna  
2667   Dostępna