Schmitt, Bernd |
Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy / Bernd Schmitt, Alex Simonson ; przedm. Tom Peters ; przeł. Marek Bernacki
Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, cop. 1999. - 447 s. : il. ; 21 cm
(Biblioteka Menedżera)
Tyt. oryg.: "Marketing aestetics : the strategic management of brands, identity, and image" 1997
ISBN 83-7230-023-2
Marketing ; Reklama ; Zarządzanie marką
339.138(083.1)
Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, cop. 1999. - 447 s. : il. ; 21 cm
(Biblioteka Menedżera)
Tyt. oryg.: "Marketing aestetics : the strategic management of brands, identity, and image" 1997
ISBN 83-7230-023-2
Marketing ; Reklama ; Zarządzanie marką
339.138(083.1)
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
1528 | Dostępna |