Kotler, Philip (1931- ) |
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa
Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2014. - 848 s. wiele liczb. : il. kolor. ; 28 cm
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. - Bibliogr. przy rozdz. Indeksy
ISBN 978-83-7510-933-7 (opr. brosz.).- 978-83-7510-616-9 (opr. twarda)
Marketing ; Podręczniki
339.138:(07)
Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2014. - 848 s. wiele liczb. : il. kolor. ; 28 cm
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. - Bibliogr. przy rozdz. Indeksy
ISBN 978-83-7510-933-7 (opr. brosz.).- 978-83-7510-616-9 (opr. twarda)
Marketing ; Podręczniki
339.138:(07)
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
2774 | Dostępna | ||
2775 | Wypożyczona do: 2022-06-26 |