Strona główna |  Przeglądaj katalog |  Wyszukaj |  Zestawienia | Profil użytkownika |  Pomoc
 


Tytuł:
Ethics in marketing : international cases and perspectives / written and edited by Patrick E. Murphy, Gene R. Laczniak and Fiona Harris 

Autor:

 
  

Wydanie:
Second edition 

Wydano:
New York and London : Routledge , 2017 

Opis fizyczny:
198 s. ; 24 cm. 

ISBN:
9781138648081 (hardback : alk. paper). - 9781138648098 (pbk. : alk. paper) 

Hasła przedmiotowe:

UKD:

Uwagi:
acquire 2 shelf copy $xpolicy default. - rm15 2016-09-16 $irm15 2016-09-16 (telework) rm15 2016-09-16 to Dewey $wxm06 2016-09-21. - Includes bibliographical references and index. - Brianna Ascher; phone: 212-216-7838; email: Brianna.Ascher@taylorandfrancis.com; bc: Amy.Laurens@tandf.co.uk 
Nr Inw. Sygnatura Status
2873   Dostępna