Strona główna |  Przeglądaj katalog |  Wyszukaj |  Zestawienia | Profil użytkownika |  Pomoc
 


Murphy, Patrick E., 1948- |
Ethics in marketing : international cases and perspectives / written and edited by Patrick E. Murphy, Gene R. Laczniak and Fiona Harris. - Second edition
New York : Routledge, 2016. - pages cm
acquire 2 shelf copy $xpolicy default $eclaim1 2017-05-30. - rm15 2016-09-16 $irm15 2016-09-16 (telework) rm15 2016-09-16 to Dewey $wxm06 2016-09-21. - Includes bibliographical references and index. - Brianna Ascher; phone: 212-216-7838; email: Brianna.Ascher@taylorandfrancis.com; bc: Amy.Laurens@tandf.co.uk
ISBN 9781138648081 (hardback : alk. paper). - 9781138648098 (pbk. : alk. paper)

Marketing - Moral and ethical aspects ; Marketing - Case studies

174/.4
Nr Inw. Sygnatura Status
2883   Dostępna