Strona główna |  Przeglądaj katalog |  Wyszukaj |  Zestawienia | Profil użytkownika |  Pomoc
 


001 avmolOPAC2008-4998
080 $a174/.4
100 $aMurphy, Patrick E., 1948-
245 $aEthics in marketing $binternational cases and perspectives $cwritten and edited by Patrick E. Murphy, Gene R. Laczniak and Fiona Harris
250 $aSecond edition
260 $aNew York $bRoutledge $c2016
300 $apages cm
500 $aacquire 2 shelf copy $xpolicy default $eclaim1 2017-05-30. - rm15 2016-09-16 $irm15 2016-09-16 (telework) rm15 2016-09-16 to Dewey $wxm06 2016-09-21. - Includes bibliographical references and index. - Brianna Ascher; phone: 212-216-7838; email: Brianna.Ascher@taylorandfrancis.com; bc: Amy.Laurens@tandf.co.uk
650 $aMarketing $xMoral and ethical aspects
650 $aMarketing $xCase studies
700 $aLaczniak, Eugene R., author.
700 $aHarris, Fiona J. 1967- author.
920 $a9781138648081 (hardback : alk. paper). - 9781138648098 (pbk. : alk. paper)
Nr Inw. Sygnatura Status
2883   Dostępna