Strona główna |  Przeglądaj katalog |  Wyszukaj |  Zestawienia | Profil użytkownika |  Pomoc
 


Tytuł:
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk oraz prof. dr hab. Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa 

Autor:

 
  

Wydano:
Poznań : Rebis , 2019 

Opis fizyczny:
XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-[P56], S1-S11, [1], F1-[F3], [1] strona, I1-[I26] : fotografie, ilustracje ; 28 cm 

ISBN:
978-83-7510-933-7 (oprawa miękka) 

Hasła przedmiotowe:

UKD:

Uwagi:
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. - Indeksy 
Nr Inw. Sygnatura Status
2948   Dostępna  
2949   Wypożyczona do: 2022-12-23