Kotler, Philip (1931- ) Autor |
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk oraz prof. dr hab. Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa
Poznań : Rebis, 2019. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-[P56], S1-S11, [1], F1-[F3], [1] strona, I1-[I26] : fotografie, ilustracje ; 28 cm
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. - Indeksy
ISBN 978-83-7510-933-7 (oprawa miękka)
Marketing ; Podręcznik
339.138:(075.8)
Poznań : Rebis, 2019. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-[P56], S1-S11, [1], F1-[F3], [1] strona, I1-[I26] : fotografie, ilustracje ; 28 cm
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. - Indeksy
ISBN 978-83-7510-933-7 (oprawa miękka)
Marketing ; Podręcznik
339.138:(075.8)
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
2948 | Dostępna | ||
2949 | Wypożyczona do: 2022-12-23 |