Kotler, Philip (1931- ) |
Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego / Philip Kotler, Somkid Jatusripitak, Suvit Maesincee; [przeł. Michał Potkaniawski]
Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999. - 490 s. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Tyt. oryg.:"The marketing of nations. A strategic approach to building national wealth"
ISBN 83-7230-025-9
Polityka gospodarcza ; Gospodarka narodowa ; Marketing
338.98 330.3 339.13FN
Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999. - 490 s. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Tyt. oryg.:"The marketing of nations. A strategic approach to building national wealth"
ISBN 83-7230-025-9
Polityka gospodarcza ; Gospodarka narodowa ; Marketing
338.98 330.3 339.13FN
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
1357 | Dostępna |