Dietl, Jerzy (1927- ). Red |
Zarządzanie marketingowe : studia przypadków : praca zbiorowa / pod red. naukową Jerzego Dietla ; Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
Nowy Sącz : WSB, 1998. - 219 s. : 2 faks., wykr. ; 24 cm
U góry s. tyt. : Projekt Phare-Fiesta II. - Tyt. okł. i grzbiet. : Zarządzanie marketingiem
ISBN 83-907998-3-9
Marketing ; Studia przypadków
339.138:65.012](075.8)
Nowy Sącz : WSB, 1998. - 219 s. : 2 faks., wykr. ; 24 cm
U góry s. tyt. : Projekt Phare-Fiesta II. - Tyt. okł. i grzbiet. : Zarządzanie marketingiem
ISBN 83-907998-3-9
Marketing ; Studia przypadków
339.138:65.012](075.8)
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
1339 | Dostępna |