Gołębiowski, Tomasz. Red |
Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym : analiza strategiczna / red. nauk. Tomasz Gołębiowski ; [aut. Aleksandra Duliniec et al.]
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1994. - 303, [1] s. : wykr. ; 21 cm
Bibliogr. s. 297-[304]
ISBN 83-01-11297-2
Przemysł - zarządzanie - podręcznik akademicki ; Konkurencja - podręcznik akademicki ; Przedsiębiorstwo - finanse - polityka - podręcznik akademicki ; Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik akademicki ; Rynek - zagadnienia - podręcznik akademicki
658.1/.5::66/69:339.13:339.56](075.8)
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1994. - 303, [1] s. : wykr. ; 21 cm
Bibliogr. s. 297-[304]
ISBN 83-01-11297-2
Przemysł - zarządzanie - podręcznik akademicki ; Konkurencja - podręcznik akademicki ; Przedsiębiorstwo - finanse - polityka - podręcznik akademicki ; Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik akademicki ; Rynek - zagadnienia - podręcznik akademicki
658.1/.5::66/69:339.13:339.56](075.8)
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
811 | Dostępna |