Schwalbe, Heinz (1927- ) |
Marketing w małych i średnich firmach / Heinz Schwalbe ; tł. [z niem.] Wiesława Blokus i Henryk Chyrek, red. meryt. tł. Jacek Chwałek
Warszawa : Wydaw. Prawnicze, 1993. - 260, [4] s. ; 20 cm
Oryg. : "Marketing-Praxis für Klein-und Mittelbetriebe" 1990
ISBN 83-219-0638-9.- 3-448-02123-7 (oryg.)
Handel - organizacja - metody ; Marketing - zagadnienia ; Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja ; Reklama - metody
658.1/.5:658.8:659.1:339.13
Warszawa : Wydaw. Prawnicze, 1993. - 260, [4] s. ; 20 cm
Oryg. : "Marketing-Praxis für Klein-und Mittelbetriebe" 1990
ISBN 83-219-0638-9.- 3-448-02123-7 (oryg.)
Handel - organizacja - metody ; Marketing - zagadnienia ; Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja ; Reklama - metody
658.1/.5:658.8:659.1:339.13
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
751 | Dostępna |